Totalt antal besökare

onsdag 8 oktober 2008

3 1/2 vecka , Idag med snorgrönt gips.

Onsdag igen och systeryster, Matte och tvillingarna är här igen för byte av gips. Idag blev det "snorgrönt" gips . Nu har dom haft alla färger, blått, lila , rött och snorgrönt. Nu blir det att börja om igen , men jag tror det var första och sista gången dom valde dagens färg. ( den var varken äcklig eller störande, det var helt enkelt ingen kul färg ) Jag fick över 3 timmar med dom, gosade , luktade, knäppte kort och käkade lunch. Längtar redan till nästa onsdag !

Innan jag hann upp på Lassa var jag i vår nya lägenhet med Bostadsanpassningen och Daniellas Arbetsterapeut . Vi gick igenom vad som behöver anpassas. Nu gäller det bara att få ihop allt och lösa det mest smidigt med flytt av lyft och dörröppnare o.s.v . Det var ganska tomt i lägenheten , den förra ägaren hade i princip flyttat allt. Fick då en blick över all renovering vi måste sätta igång med, riva vägg, byta golv , tapeter, måla .. URK !!

Kan ingen anmäla mig till ett program som typ Homemakeover. Någon annan gör allt och vi semestrar i något varmt land ! Please ....
Prinsen 3 1/2 vecka ,
han börjar redan träna på att vissla
Prinsessan 3 1/2 vecka,
Hon kommer bli som moster , pladdra jämt ( se på mun ) !

1 kommentar:

Ylva sa...

Jag ska anmäla dig. Ska bara ta reda på var man gör det :)
Kram