Totalt antal besökare

lördag 4 juli 2009

Vaken och väntar på att solen ska vakna !



Vaknade med ett ryck tidigt i morse , i tron att vi försovit oss. Trodde vi skulle på jobbet ? Bestämde mig för att kliva upp och läsa tidningen med en kopp kaffe. Jonny som annars är mycket trögare att få upp på morgonen gjorde mig snart sällskap. När vi bägge druckit vårt kaffe och vaknat till kom frågor om vad vi ska hitta på idag. Jag blev påmind av Jonny om mina planer. Jag ska sola idag.

I veckan när jag jobbat har alla andra i familjen börjat grunda för resan och jag ligger långt efter. Nu har jag inte direkt bråttom ut , vet inte riktigt vilket håll jag ska rikta in solstolen, solen har inte vaknat än ! Bestämmer mig för att avvakta till eftermiddagen med att sola och riktar in mig på Oscars tips om min mobil. Åka till någon " nisse" på någon butik som kan pilla lite på min mobil så jag snabbt och lätt kan uppdatera bloggen från Thailand !!! Mer om hur det gick senare i dag..................

1 kommentar:

Dessi sa...

Du den lös med sin stora frånvaro idag tyvärr:(