Totalt antal besökare

fredag 31 juli 2009

Långt mellan inläggen just nu !



Mina älskade syskonbarn !
(kläder köpta i Thailand !)


Nog märks det att man fortfarande har semester. Datorn är så långt bort man kan komma ,fast den ligger 50 cm ifrån mig i soffan. Jag har denna vecka ägnat mig oavkortat till mina kära syskonbarn. Julia och Emma som varit hos oss på sin egna semester. Vi har badat, shoppat, ätit på restaurang, lekt i stora lekparken på Nydala.

Igår efter vi ätit på Droskan avslutade vi kvällen hos min bästa vän Mia och hennes familj , jätte trevligt och mysigt. Ja , dom har fått 99 % av min tid och när man är ovan med mindre barn så är man ganska trött och slut när kvällen kommer. Imorgon åker dom tillbaka hem till Vilhelmina och på måndag är jag tillbaka till vardagen och jobbet igen. Men efter en intensiv och rolig vecka så kommer det att bli ovanligt tyst igen . Om allt vill går som planerat är dom tillbaka nästa helg, Nolia lockar...............


Julia och Emma som tillbringar veckan hos oss !


Nya bilder på dom sist födda tvillingarna Abramsson !
Alvin och Alva !

1 kommentar:

Madlar sa...

Hjälp, en hel skock bedårande klonade barn!