Totalt antal besökare

fredag 3 juli 2009

Snart stundar min semester.......

Idag hade jag två val. Jobba tills sena natten och kunna gå på semester på måndag eller åka hem vid 18 och fortsätta göra det sista på mån. Jag valde att åka hem, vi skulle nämligen grilla . Känns bara bra att jobba en dag till , mer pigg och fräsch på måndag och risken på att det blir fel minimeras . När huvudet är lite på väg till semestern samtidigt på jobb planet kan fel uppstå .

När jag satte mig vid datorn efter middagen uppdaterade jag mig på vad som hänt på face book ! Hittade min mans brors kommentar , han har blivit morfar. Äntligen har Jessica och hennes sambo fått barn. Nu har Aron kommit och alla släkt och vänner kan andas ut , vi som följt Jessica på hennes blogg´ med spänning !!!

Grattis Grattis Jessica med familj !!!

Inga kommentarer: