Totalt antal besökare

onsdag 8 juli 2009

Packat och klart !

Nästan iallafall, jag har min nessesär kvar ! Allt annat ligger snyggt och prydligt i väskorna. Mediaspelaren är laddad till max med serier och film, talböcker till lata dagar i solsäng är nerpackade. Daniella ligger i badet och lyssnar på ljuv musik. Ingen känner sig längre stressad, allt är så gott som klart.

Ikväll kan vi sitta i lugn och ro framför TV och sakta tänka att i övermorgon ligger vi långt borta på ett hotell med stora pooler och 150 m till havet ! För flera år sen var jag en öl drickare. Blev sen lite äldre och gick ut med brudarna och drack vin . Nu för tiden blir det hellre ett glas vitt än öl. I Thailand serveras Singa beer , så för er alla mina kära kompisar , lovar jag att dricka en och en annan singa beer för er också !

Nu sitter jag och slappar i soffan , ska snart göra sista rycket med nessesären men jag tar det lite lugnt först. Sitter och dricker mitt vita vin och firar att imorgon vid den här tiden sitter vi på denna kärra !



Ha det så skönt här hemma , alla mina vänner !
Ska försöka ta mig tid att blogga lite från Thaland också !

1 kommentar:

Mia sa...

Skål vännen!
Så skönt att ni bara kan ta det lugnt oc njuta av kvällen!!
Hoppas det funkar o att du orkar blogga lite, så jag får höra lite hur ni har det :0))

Ha det bäst mina go vänner!

Puss o kram