Totalt antal besökare

måndag 20 juli 2009

En liten halsning fran ett varmt land !




Jag pa ett internetcafe i Phuket , med webcameran !

Nu har jag antligen tagit mig tid och ga ut pa natet ! Med ett Thailenskt tangentbord dar inga prickar finns pa bokstaverna !



Vi har det iallfall bra. Badar och solar varje dag, trots regnperiod lyser regnet med sin franvaro ! I morse var himlen klarbla , inget moln sa langt ogat kunde na ! Sadana dagar langtar dom flesta av oss efter molnen, dom dagar blir det mycket solande under parasoll.



Man marker en skillnad mot hogsasongen , mindre folk, billigare priser. Vi tror faktiskt att vi foredrar Thailand under lagsasongen !!



Imorgon eftermiddag tar vi en tur igen in till Phuket town , vi ska shoppa, bra shopping dar ! Pa onsdag har vi bokat en speedbat tur till en av oarna har med mycket bra snorkling. Vi far hoppas att vadret tillater det. Pa fredag kvall bar det ivag hemmat igen och efter mer an 2 veckor har kanns det bara bra .





Vi hors igen i helgen !!!

2 kommentarer:

Mina ord - min vardag sa...

Ohhhhh vad härligt blir lite avis. kram

Monizz sa...

Har saknat dina inlägg. Låter som att ni har det riktigt mysigt. Unnar er att koppla av :-) Ha det fortsatt gott i solen! Själva drar vi i morgon uppåt Raja...måste ju dit och mata myggen ;-) Vi hörs, kram till er allihopa!