Totalt antal besökare

tisdag 7 juli 2009

Sommaren med Göran !



I går var vi och såg "sommarens " svenska film : Sommaren med Göran. Jag hade hämtat biljetter till förhandsvisningen . Vi fick 4 st och behövde 3 så vi frågade Susanne , en kompis om hon ville följa med. Hon blev överlycklig och visste inte hur många gånger hon skulle kunna tacka oss. Hur skulle hon kunna återgälda detta. Hon ville t.o.m betala en slant ! Jag försökte om och om igen övertyga henne om att det var lugnt. Förhandsvisningen är gratis , kostar oss inget alls ! Vi förstod att detta var första gången hon gått på en förhandsvisning och att det var stort för henne ! Kul att hon uppskattade det , det räckte mer än väl för oss.

Filmen var roligare än vad jag förväntat mig. Första 10 minuterna var det svårt att avgöra om det var bra eller inte. Var lite överspelat i början ! Men när man släppt på spärren , att avgöra vad man tyckte och bara lät filmen fortgå , blev den riktigt rolig och mot slutet skrattade vi alla riktigt högt ! En gullig , smårolig film med några riktiga höjdpunkter på rolig sjuk humor !

Här har vi åter igen ett bevis på dåliga trailers,
som ska locka folk att gå på filmen.
Rörig och inte alls kul .
Tur att filmen var betydligt bättre än trailern !

1 kommentar:

Pernilla sa...

Oj den filmen ska nog jag gå på. Den verkar rolig!
Jag har väldigt dålig koll på vad som går på bio, är inte där så ofta. Brukar hyra filmerna sen på dvd, men det är ju inte alls lika känsla som biosalongen :)

Kram