Totalt antal besökare

fredag 3 juli 2009

Efter sömn kommer ny energi.

Ja, det var nog behövligt med en natts sömn. Jag vaknade på bättre humör och har inte brytt mig om mobilen. Ok, jag svarade när det ringde men det är allt ! Bestämde mig tidigt på eftermiddagen att jag hellre jobbar längre på fredagskväll, vädret ser ut att bli sämre från och med fredag. Hann bli kväll ändå men vad gjorde det, solen värmde som om det var mitt på dagen. Plockade ihop allt snabbt och tog bussen ner på stan från jobbet. Åkte och mötte min kära Mia på hennes jobb. Det blev en härlig kväll på Harrys ute servering i solen med underbart sällskap och god mat, gjorde att man fick ny energi.

Vid 22 tiden vandrade vi upp på torget till ute scenen dom byggt. Varje torsdag är det uppträdande av olika artister. Umeå C har arrangerat Sommaren i city. Daniel Lindström sjöng dom sista stråfarna på sitt framträdande . Vem stod inte längst fram vid scenen och diggade om inte Daniella , Emelie och min man. Den sistnämnde hade just kommit han också, för att köra sin dotter hem . Tänk vilken tur han hade , han fick därför köra sin fru också !!

Inga kommentarer: