Totalt antal besökare

tisdag 11 augusti 2009

Tack för en härlig kväll, tjejer !


En härlig filmkväll har det varit. Först förhandsvisning av Becks nya , som Moviezine bjöd på. Den gick jag med Daniella och hennes 2 assistenter, Mia och Morgan satt raden bakom. Efter den filmen åkte alla hem utom Mia och jag för en timme senare mötte vi upp Susanne, Lena,Sylva och Agneta . SF hade förhandsvisning av The Ugly Truth, en riktig tjejfilm. Jag hade lyckats få tag på 6 biljetter och vad passar inte bättre än att ta med sig 5 härliga tjejkompisar.
Hur filmerna var ?

Klart värda att se och efter tjejfilmen somnar jag med ett stort leende på läpparna! Nu måste jag isäng, för tidigt imorgonbitti kommer polisen hit, jag måste hinna duscha och göra mig fräsch innan. För har jag riktigt tur är det 2 snygga konstaplar som kommer..............
Mer om det senare ............................


1 kommentar:

Mia sa...

Ja det var superbra filmer båda!!
Sällskapet var inte heller helt fel.

Tack vännen! Kram