Totalt antal besökare

måndag 3 augusti 2009

Fortsätter semestern en vecka till..........

Lite om planering på jobbet gjorde att jag tar en semestervecka till.... Kollade i morse veckans väder och det verkar bli fint väder hela veckan. Direkt efter beslutet om förlängd semester började det regna !! Vet inte vad väder gudarna vill säga med detta , men ligga och jäsa på en solstol var tydligen inte ämnad för mig denna dag. Nu ikväll skiner solen igen och jag hoppas och tror att den ska fortsätta lysa veckan ut...

Om det inte gör det får jag väl hitta något annat att sysselsätta mig med. Andreas föreslog att jag kanske ska börja träna. Jag har ju pratat om det tidigare. Nu har jag mentalt bestämt att göra det efter semester och då är det ju inte läge att börja med det denna vecka. Planerna har bara skjutits upp lite. Någon elit träning kommer det alla fall inte bli och smidig som en apa är inte heller mitt mål. Kollar man in denna herre får man bara skräck upplevelser och rysningar. Vad går gränsen på vad en människa ska kunna klara av ???

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vädergudarna tycker nog du fick din dos av sol när du var i Thailand :) Men det blir bättre mot slutet av veckan.. tror jag.

Jag har oxå legat på sparlåga vad gäller träning. Känns jätte tungt när jag tänker på det nu..

Kram