Totalt antal besökare

torsdag 20 augusti 2009

Har man fastnat i Facebook så bloggen glöms bort !

Mycket har hänt på en vecka och jag har inte haft tid att skriva något om det. Jag har fyllt 45 i söndags och då fick jag väl en släng av fundering , är jag mitt i livet ? Räknas jag som ung fortfarande eller gammal ? Fick sen ett infall att göra något jag aldrig gjort på facebook, spela Farm Ville och Maffia Wars , och Texas hold´em . En av sönerna skakar bara på huvudet ! När någon frågar vad jag gör blir kommentaren snabbt.

- Hon spelar barn spel !

En liten släng av tillfällig förvirring har nog krupit sig in, men det är så kul och jag gör detta så länge glädjen varar, brukar ju tröttna efter ett tag ! Men det är svårt att gå in på bloggen när spänningen i " barnspelen" tar över, handen klickar först in på Facebook sen missar jag att blogga ! Nu kanske det inte är någon större förlust men för Annettes skull, Olivas mamma skriver jag i dag och lägger ut bilder som jag vet att hon väntat på och nu knycker !

I Lördags var det firande av Ersboda dagen. Hanna och hennes kompisar Olivia, Lovisa och Anders spelade 5 låtar från den " Stora Scenen" . Dom var jätteduktiga, Vi föräldrar som var där var mäkta stolta. Det var mycket folk och jag skulle inte sitta så avlappnad inför den publiken , som dom nu gjorde. Här kommer några bilder !



7 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen får man nåt att göra på kvällarna! Trodde nån hade rövat bort dig o att jag aldrig mer skulle få se er... sen slog mig tanken att jag blivit blockerad från att läsa vad ni pysslar med medans jag går här hemma... Puh va skönt å höra att det bara var "barnspel" som hänt. Ser fram emot o läsa mer hoppas jag! Har ju saknat ditt bloggande. Kram från bäbissara

Mia sa...

Saknar oxå ditt bloggande!! Men jag förstår att du inte har tid :oD

Kram från din poker polare och granne på farmen!

Pernilla sa...

*haha* Så du har fastnat i dessa spel du.. jo, jag ser att nästan alla spelar det där farmen spelet. MEN jag har inte ens kollat på det! Känns som att jag ska strunta i det oxå eftersom man tydligen blir fast ;)

Saknar ditt bloggande <3

Kraaam

Anette sa...

Hahahaha ja en viss bild kopiera jag då inte ;)

Mina ord - min vardag sa...

Jag spelar med barnspel men då brukar jag vara inne på king.com

Madlar sa...

Va, prioriterar du Facebook framför oss i bloggträsket? Skäms! Kom tillbaka, snälla? ;)

Hanna sa...

Bästa barnspelen tycker jag finns på www.panfu.se