Totalt antal besökare

torsdag 21 augusti 2008

SEXLEKSAKER


Idag fick jag lära mig något helt nytt om sex. Fanns att läsa om på Aftonbladet. Artikeln var inte helt ny, så ni kanske visste detta redan . Jag trodde jag var fantasifull men det här kunde jag inte räkna ut . Vad får dom allt ifrån .

Alla som är blyga och inte törs köpa egna sexleksaker .Nu kan du tillverka egna eller använda det man har i hemmet.

En el tandborste- Världens mest maskerade massage aparat.

Tips , köp en cellibrator och byt ut borsten . Uppladdningsbar !

Ingen anar något .

( någon som kanske provat )

Gurka , dock ekologisk ,var mycket viktigt – Den hade jag hört förrut men inte tänkt miljövänligt.

Banan – Också inget nytt.

Lakritsremmar, dom som är som snören – knyt och tillverka din egna piska ! Kanske går det lika bra med hallon , dom sa inget om det .

Deoderant – Hade jag inte alls tänkt på . Kanske man inte ska kasta den när den är slut nästa gång .

Glasknoppen – från en vinkaraff , för dom som vill vara lite lyxiga .

Sängknoppen ta dock lös den .

Jag saknar sängknoppar på vår säng .

För er som vill köpa så kan man som vanligt köpa via RFSU men de säljs även på apoteket och numera på mataffärer som ICA . Att Ica har, visste jag inte ? har inte sett några och tror inte jag skulle fixa att fråga var dom finns !

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mambo med tanke på smutstvätt o liknande. Men egentligen lite särbo också med en man med lägenhet på Söder. De jag brukar ha kul med på helgerna kan man kalla för kk. Sen så blir det ju lite tid över. Jobba måste man väl försöka hinna med lite grann. Annars så leker jag med mina erotiksaker bara.

Anonym sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker

sexleksaker sa...

En banan som dildo? Det låter lite ohygiensiskt. Är det inte bättre att bara köpa sig en riktig dildo? Konstig artikel av aftonbladet i.m.o.

Sex leksaker sa...

Enklare och bättre att köpa en riktig dildo eller vibrator. För de som inte törs köpa en på apoteket eller på ICA finns de ju butiker på nätet som säljer sexleksaker diskret. De har ett större utbud dessutom.

Sexleksaker sa...

Jag hade en polare som testade detta, gick sådär faktiskt

Sexman3000 sa...

Men bananen går ju bara sönder!

Anonym sa...

Hej!

Mitt namn är Jonatan Malm och är marknadsansvarig för Easylover.se, mitt jobb är att hitta intressanta och pontentiella representanter till vår verksamhet. Anledningen till att jag kontaktar dig är för att vi finner din blogg väldigt intressant och har potential till att bli riktigt stor.

Vi har tittat lite närmre på din blogg och är väldigt intresserade av ett samarbete, där du agerar som en av våra representanter. Detta innebär att du gör ett litet blogg inlägg om oss där du länkar till oss samt skriver lite om vår verksamhet.

För varje kund som besöker vår samt gör ett köp får du till en början 10% av beloppet (se uträkning nedan). Vi ser gärna ett långsiktigt sammarbete där vi hela tiden ökar denna procentsats. I dagsläget så köper cirka 10% av våra besökare produkter för cirka 1000kr.


Om Easylover.se
Easylover är ett företag som säljer sexleksaker till privatpersoner till riktigt bra piser. Vi har vart verksamma i branschen väldigt länge dock under andra namn än easylover. Vi sammarbetar med större världsledande leverantörer samt representanter runt om i hela Sverige.

För att komma igång med sammarbetet gå in på adressen nedan:
sexgrossisten.se/samarbeta-med-easylover/

Exempel: Kund köper sexleksaker för 1000kr (1000kr / 10 = 100kr).
Ta bort detta inlägg när du är klar.

Anonym sa...

Köp riktiga leksaker här!

puss!

Anonym sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com
och en vaginapump på intimleksaker.se

Happy Maria sa...

Riktiga och SNYGGA sexleksaker är det enda som gäller för mig :)

xxadults sa...

Här kan du köpa sexleksaker av kända märken som LELO och Doc Johnson.
www.xxadults.com
Sidan är på engelska men skickar över hela världen och ägaren är svensk.

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
https://sextoysonlinestore.com sa...

Jag gillar att använda en eller två fingrar och smeka klitoris samtidigt.