Totalt antal besökare

fredag 15 augusti 2008

Kort från Bröllopet

Pernilla & Rickard Molin 080809

Äntligen har jag ett kort från Bröllopet. Pernilla hade lyckats skrapa fram ett. Hon lovar mig fler, vilket jag tacksamt tar emot . Här kan man iallafall skåda kärleken mellan paret . Kanske dom andra korten visar hur vackra kläder dom bar . Klänningen Pernilla bar var en dröm . Tyvärr så är det få som skulle ta sig i den , man måste ha en midja som få förundrat har. Pernilla är dock en av dom .

Ikväll ska jag ut med mina allra käraste och bästa vänner, systrarna Mia och Lena . Lena ska komma ner för att hjälpa en av sönerna Pontus med att flytta. Vi har lagt ut lite krokar till andra att hänga med på Schlagerklubben på Taket men än vet jag inte om fler har nappat . Blir det bara vi tre så är det helt Ok , vi brukar alltid ha kul . Få se om jag skriver mer om kvällen i helgen .
Nu måste jag ut på nätet och förbeställa varor till Turkland . Det är sista dagen idag. Jag åker nästa lördag , ensam med min kusins fru. Ska slappa och sola en hel vecka ....

Inga kommentarer: