Totalt antal besökare

lördag 9 augusti 2008

En arbetsvecka har gått ....


Ja , då har man jobbat en vecka .. Gick kanon .. Pigg och glad varje dag !! Cyklade till Jobbet mån , tis , ons . Det blir totalt 3,6 mil och inte ett gram från USA resan har försvunnit ... Skiter i vågen nu. I onsdags gick jag på Mamma Mia med en av våra assistenter Susanna och min bästis Mia . Jag anlände lite sent , dom hade redan börjat köa. När jag kom springande in på Bion vilken stod då också i kön om inte Mias syster Lena som också är min bästa vän . Lena träffar jag så sällan numera så jag blev så GLAD .
Tillbaks till Filmen . GUUD va bra den va.. Jag visste att många hade sagt att den var bra men sen är det något helt annat när man ser den !! Man bara njöt , musiken , skådespelarna , ja man blev helt enkelt lycklig av den. GÅ och se den !!!!
Alla var överens att gå ut en stund efter filmen. Vi hamnade på OLerys och åt, drack myste i flera timmar . Liten stund hade snabbt ovandlats till att jag var i säng 02.00 en somarnatt dag före jobb.
Gjorde ingenting , vi hade så kul att vi bokade in en riktigt partykväll den 15 aug . Den får ni höra mer om då .
Bröllop i Vilhelmina är det som står på tur nu i helgen . Kort och hur det var kommer också senare

Inga kommentarer: