Totalt antal besökare

måndag 22 december 2008

God Jul Alla Bloggvänner

God Jul på er alla. Sitter just nu i Daniellas nya rum och lånat hennes dator. Vi har nu flyttat till våran nya lägenhet. Har en del småprylar kvar från den gamla som vi måte hämta, men alla möbler är på plats. Dock mycket kartonger och oreda. Inga gardiner men adventsljusstakar på plats och gran ! Precis som jag sa att jag skulle ha. Inga protester från min man eller söner dom önskar nog bara att det ska vara fint till dopparedagen. Måste därför sluta om jag ska hinna rensa undan mer .. Gizmo hälsar God Jul
Znappy hälsar God Jul
Hela familjen hälsar er alla god jul

1 kommentar:

Pernilla sa...

Det var då en jäkla tid att flytt i .. mitt i julstressen :)

Åh, vilka söta julvovvar du har!!

Önskar dej och din familj en riktigt GOD JUL!!

KRAM