Totalt antal besökare

måndag 1 december 2008

Den mest tråkiga kväll på länge..

Nu kommer mitt liv gå in i det dunkla tråkiga avgrunden. All ledig tid tillbringas i vår lägenhet som vi köpt. I kväll har jag rivit tapeter. Tråkigt , tråkigt. Använde ett rakblad för att kunna komma åt och dra bort allt som var löst. Passade då på att trycka in det i fingret några ggr. Nu har jag sår på fingrarna. Det gör ont och renoveringen går så sakta. För mycket att göra .

Blev inte bättre när jag kom hem och såg på Michaelas blogg att Joyce tragiskt gått bort i en olycka. Hon blev endast 5 månader gammal. Nu upplever dom samma sorg som vi gjorde för ett år sen, när Nemo dog i en olycka.

Ikväll är all min positiva glädje över allt i livet borta . Allt känns tungt och besvärligt . Längtar inte till Julen heller. Tror jag går och lägger mig för att vakna på en ny sida imorgon. Är första gången på månader jag kommer i säng före 24. Kanske är det svaret på min bitterhet.

JAG BEHÖVER SOVA SÅ JAG BLIR PÅ BÄTTRE HUMÖR
GODNATT !!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Riva tapeter är INTE skoj.. det är ett evighetsjobb. Men det blir nog bra när det är klart.. om det är någon tröst :)

Hoppas du är på bättre humör i dag :)

KRAM