Totalt antal besökare

lördag 28 juni 2008

Snabbt gick denna vecka !!!

En hel arbetsvecka har vips, passerat. Solen lyste med sin frånvaro i början av veckan men nu är det här! Jag hörde det ryktas om att till veckan kommer sommaren men 30 graders värme !

Tänk att man påverkas så av vädret . Jag går på tomgång när det är dårligt väder. Tänker hela tiden att , då ska jag passa på att göra både det ena och det andra . Blir så lite gjort ! När sen solen kommer , upp tidigt , städar undan med en fart för att få tid att bara vara ute och njuta av solen . Jag blir så effektiv inne av att SOLEN lyser ute . Mycket piggare på kvällen också .


I torsdags var jag äntligen på " SEX AND THE CITY " . Den var sååå bra . Mina förväntningar inträffades. 2 1/2 timme lång och inga minuter kändes bortkastade . Den innehöll allt som den brukade inehålla , Glamor , snygga kläder, dyra kläder, drinkar , sex , rappa repliker , och en hel del skratt . Jag gick med min bästa vännina Mia och en av Daniellas assistenter. Alla var vi nöjda och belåtna efteråt

Efteråt inspirerades vi av att fortsätta kvällen en stund på en krog . Det blev Lottas krog , men vi är ju inte så glamorösa som tjejerna i filmen så det blev en kort kväll men utan drinkar ( det är ju torsdag och jobb dagen efter) Vi tog något glas vin eller öl och nötter .

En stund innan vi skulle avsluta kvällen och ta bussen hem kom en herre i övre åldern och slog sig ner . Han var på Svensexa och skulle gifta sig framöver . Hans sällskap passerade förbi och slog sig ner i ett annat rum. Tänk vilka historier han berättade , från första kärleken till sista . hans toastmaster dök upp efter en stund och drog in allt han sa för att sen få återberätta allt under sitt tal på bröllopsmiddagen. Vi fick nämligen klart för oss att han hade ingen aning om allt det vi fick berättat. Kan det ändå har lyst något slags glamor över oss denna kväll då en vilt främmande man berättar sina innersta hemligheter om just sånt som ingen annan fått veta. Vi var ju inte dom som ställde några frågor utan det formligen bara östes ur denna man.

Om nu allt var sant , ja det är nog en annan historia som varken vi eller någon annan får veta , men vi fick då skratta en hel del !!!!!!!

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja tack för en trevlig kväll vännen!
Och tänk att bonus käll vann på v75. Om jag vetat det hade jag satsat mer än den blygsamma summa jag gjorde. Kram Mia

Pernilla sa...

HO HO!!! Vart tog du vägen?? *hihi*