Totalt antal besökare

torsdag 19 juni 2008

Fotbollsnoja !!

Vad är det som händer ? Sverige gråter . Många är totalt tokiga !! Nu har Sverige åkt ut , vilket även jag tycker är synd, trots jag inte ser en enda fotbolls match . Men att det går till total noja och överdrift med detta Em , har jag svårt att förstå ? Tidningarna idag fylls med både det ena och det andra .
Dom vann mot Grekland och hyllades som hjältar och nu så är spelarna enligt tidningarna lata , gamla och ska bytas ut . Förbundkapten är värdelös och ska bytas ut !! Jag fattar ingenting .. Kom ner på jorden , sånt händer , ibland spelar vi bra och ibland inte lika bra men alla gör sitt bästa .
Men lite undrar jag dock om det gått bättre om Gizzen fått vara med .. Han var i allafall förberedd och hade kunnat ge allt ...



Skit i det som varit nu går vi blickar vi framåt .........

Imorgon är det midsommar afton och jag hoppas det blir fint väder .. Picknick i det gröna vid Nydala skulle vara kul . Väntar till imorgon med att planera dagen. Idag har jag haft fullt upp . Varit och fixat håret inför sommaren . Färgat , klippt och inhandlat lite produkter . DET ÄR INTE BILLIGT !! Om man vill ligga på topp så att säga .. Men ska man vara fin kostar det ju , eller? Gizzen och Znappy gillar sommaren ... Skiner solen står altandörren öppen hela dagarna och dom vandrar ut och in precis som dom vill , har full koll på alla grannar , ingen ska passera utanför obemärkt .. Mina prinsar , vilka vakthundar ni är !!
Just nu är det bara hundarna och jag hemma .. Jonny ute och springer.. Daniella hos en kompis och Hanna hos sin kompis .. Känner mig lite övergiven .. Tror jag ska sätta mig i soffan och få lite sällskap av prinsarna . Se lite på A la Emma , och hoppas att SOLEN är kvar i morgon också .. Just nu skiner det i allafall ...

Inga kommentarer: