Totalt antal besökare

söndag 11 oktober 2009

Någon som saknat mig ??

Bli inte för lycklig nu när jag är tillbaka på bloggen . Kan vara ett tillfälligt inhopp. Jag har nämligen inte känt något sug av att skriva och då förträngt att denna sida existerar. Jag gick kanske in i detta med för stor entusiasm och det blev för mycket.

Vad har hänt under denna månad av tystnad . Inget mer än det gamla vanliga. Jobbat på veckorna och myst med familjen på helgen. Några bion har jag hunnit med. Senaste var igår , " Äntligen Midsommar". En svensk film som fått ganska uselt betyg men Jag, Daniella och hennes pojkvän Anton gillade den. Jonny tyckte den var sådär men det säger han oftast på alla filmer så jag vet inte om man ska lägga något värde på det. Jag är bara glad dom gånger vi lyckas få med honom på Bio, han är ju inte ett bio freak som många andra i familjen !

I helgen har vi fixat färdigt vår "lilla" familje toalett, den som jag , Hanna och Jonny delar på. Trots litet utrymme fick vi till den jätte bra. Rätt möbel med bra förvaring gjorde att det blev bättre plats och alla tjej saker ligger förvarade i ordning.


Nu är allt gjort i den ordning som var planerat. Nya dörrar i lägenheten har vi också bytt denna månad. Nu har vi bara det stora projeketet kvar , köket , sen är vi klara med den renovering vi planerade när vi köpte lägenheten. Då vi ska byta ut hela köket krävs en stor planering så jag gissar att det projektet kommer ta sin tid, gissar att vi inte sätter igång med det förrän till våren.

Knäppt några bilder , före och efter. Visst blev det en klar förbättring ?





5 kommentarer:

Mia sa...

Blev jätte fint vännen!

Kramis

LenaLustig sa...

Visst har jag saknat dig!!! Tjusigt badrum!!!

Anonym sa...

Har saknat dig massor! Vet ju inte längre hur ni mår eller vad ni gör när man inte kan gå in o läsa. Toan blev kanonfin, Dörrarna blev säkert oxå bra, kan ju inte bli värre än vad det var iaf. haha.
Kramar i massor o hoppas ni mår bra. Ses snart hoppas jag. Bäbissara

Pernilla M sa...

Ser helt underbart ut! Hoppas jag snart kan göra en en liten visit och se det in real life!! :)

Kram

Madlar sa...

Snyggt badrum! Visst är det skönt med lite förnyelse?
Härligt att du är tillbaka, saknat dig o inläggen om din familj!