Totalt antal besökare

måndag 7 september 2009

Nu blir det ett nytt krypin....

Tvättstället med tillhörande möbel har kommit. Nu kan vi ordna till vår "lilla" familjetoa. Daniella har ju av naturliga orsaker lagt beslag på den stora toaletten så vi andra får dela på den "lilla" . För 3 veckor sedan hittade vi "vår " möbel och idag har dom ringt till Jonny att den kommit till "K-affärn" där vi beställde den. ( Jag vet att den inte heter så, men jag kan inte uttala den annat och ni som vet vilken affär jag menar , vet också hur fel jag säger den jämt !)

Nu ska vi bara kolla och få tag på en rörmokare som kan koppla in den. Jag hoppas med spänning på att det blir gjort innan helgen så man kan fixa till där inne. Nu är det snart slut på att ha alla sminkgrejor och andra prylar i de lilla vagnen . Varje gång man ska ha något får man leta som en tok och det rasar alltid ut massor med saker på golvet.

När allt är klart ska jag med glädje fotografera den "nya" toan , och det lär inte bli många bilder. Hela toaletten ryms säkert på en och samma bild , så liten och nätt är den !

2 kommentarer:

Marlene sa...

KOmmer säkert att bli toppen bra, ser frem emot bilder :)

Pernilla sa...

Va spännande med lite nytt. Ser fram emot bilder på eran fina toalett sen då =)

Kram