Totalt antal besökare

fredag 22 maj 2009

Totalt nollställd !

Någon gång då och då under ens liv hamnar man i det där samtalet när man talar helt olika språk . Nu har jag haft ett sånt igen! Då man inte begriper något. Är helt nollställd !! Det är lika jobbigt för bägge parterna och så värst vidare klokare efter samtalet är man inte heller !

Min kontakt i bandet som ev ska spela på jubileumsfesten har ringt. Nu kom det lite frågor , vad som fanns tillgängligt och vad dom skulle ta med sig . Bla ordet "Back line " kom upp ! Det har jag hört förut men då det inte var något jag tyckte jag behövde veta i framtiden stoppade jag det längst ner i hjärnstammen . Det fick som begravas där för att eventuellt i nästa liv komma till användning.

Jag önskade jag förankrat lite mer hos Jenny , en assistent i företaget som spelar i ett band . Jag vet att hon har förklarat en hel del men det var för 2 veckor sen. Jag får ringa henne på måndag igen . Nu är det helg och ingen vits att ödsla mer tid på detta , jag ska ut ikväll och imorgon ska vi alla i familjen på kultur natta för att lyssna på massor av band . Vi ska bla lyssna på Hannas kompisar som ska uppträda 2 ggr under kvällen.

Backline = Jag kom ju på vad det var!
Det finns inte där vi ska vara utan dom måste fixa all utrustning, det är endast strömmen kan jag bistå med ,
är det nog eller förväntas man som arrangör fixa mer ?

Inga kommentarer: